TEK EŞLİLİK Mİ O DA NE?

TEK EŞLİLİK Mİ O DA NE?

 

 

Erkekler bir kadında ne arar? İşte bu sorunun yine bir erkek tarafından verilen cevabı:

Bir erkek bir kadında;

Arkadaşlık

Cinsellik

Annelik

Ev kadınlığı (Hizmet davranışları)

 

Evet, hanımlar bu dört özelliği tam anlamıyla taşıyorsanız mutlu bir beraberliği büyük bir olasılıkla yakalamışsınız demektir ki bu da küçük bir azınlığı ifade eder.

 

Çünkü her madde ayrı bir kadını ifade etmektedir.

 

Yani 4 rol bir kadın…… Bu da  4 ayrı eş demektir aslında…..

 

Eğer bu 4 özelliği taşımıyorsanız ya eşiniz tarafından aldatılmaya ya da eşinizin başka bir beraberliğine katlanmaya hazır olmalısınız…

 

Çok eşliliği tercih eden erkekler bu dörtlünün bir veya bir kaçının olmaması durumunda arayışlara başlamaktadır… Bu onun haklı bir arayışıdır aslında…

 

Eşi tarafından aldatılan hanımların eşlerini suçlamak yerine kendilerini acımasızca eleştirip yargıladıklarını, suçu tamamıyla kendilerinde aradıklarını biliyorum. Böyle düşünen kadınlar başkasının hayat sahnesinde ve yine başkasının kendisi için seçtiği rolü oynamaktadırlar…

 

Bu rol kimi zaman anne, kimi zaman hizmetçi, kimi zaman da sadece cinsel arzuların tatmin edildiği kişi olmaktır.

 

Kendi hayat sahnenizde başrolü oynamanız için sizleri harekete geçirecek güç sadece aldatılmak ya da boşanmak mı olmalıdır?

 

Allah’a kul olmak sosyal hayatın içinde yer almak, vermenin ve paylaşmanın o mucizevi gücünü ruhunuzda hissetmek için daha ne kadar bekleyeceksiniz?

 

Tek eşli olup da mutluluğu yakalayabilen hanımların sayısının çok az olduğu boşanma oranlarından da açıkça anlaşılmaktadır.

 

Eşinizin sizi aldatmasını yeya başka hanımla olan beraberliğini hayatınızı karartmanıza neden olan güç olmaktan çıkarın artık.

 

Eğer ihtiyacınız olan güven ve huzuru eşinizde buluyorsanız, maddi ve manevi ihtiyaçlarınızı size sağlayabiliyorsa eşiniz inanın bunların dışında yaşadığınız hiçbir şey gözünüzden akıtacağınız o birkaç damla yaştan daha kıymetli olamaz. Lütfen o çok değerli gözyaşlarınızı bir erkek için değil de, kul olarak Yaradan’ın huzuruna çıkmaya gerçektenden yüzümüz olmadığı için akıtalım….

 

Bu hayat ne bir erkekten ne de o erkeğin bize yaşattıklarından ibarettir. İnanın hayatta o kadar ciddi sorunlar ve acılar yaşanmaktaki bizler en başta annelerimiz sonrasında da eşlerimiz tarafından bize biçilen o küçük dünyanın içine sığdırılmaya çalışıyoruz. Ve hâlâ çok eşlilik veya tek eşlilik saçmalığını tartışıp duruyoruz.

 

Dünyaya gelme şansını bize veren Rabbimize olan kulluk görevlerimizi bir kez daha düşünmeye ve kadın olarak içinizde olan o muhteşem gücü keşfetmeye davet ediyorum sizleri. Bu dünyayı yöneten erkekleri, bir kadının dünyaya getirip ve yine o erkekleri bir kadının yetiştirip yönettiği gerçeğini lütfen unutmayalım.

 

Kısacası dünyayı değiştirecek güce sahip olan kadının bu hayattaki mutluluğu ya da mutsuzluğu bir erkeğin dudaklarından dökülecek birkaç kelimeye lütfen bağlı olmasın.

Lütfen içinizde zaten var olan o mutluğu keşfedin ve ruhunuzdaki aydınlıkla etrafınız aydınlatın.

İşte bu yüzden diyorum ki tek eşlilik mi o da ne?

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
246 Yorum
  • Nuh / 10 Şubat 2024 12:39

    Kadın erkeği tek başına mı yapıyor...ey insan düşün diyor Yüce yaradan. Düşünün bakalım biri olmadan diğeri olabiliyor mu? Erkeği ve ya hanımı yetiştiren sadece Kadın mı erkegin hiç payı yok mu? Lütfen bakara s 36.ayet mealini iyi okuyun idrak edin ve bu erkek kadın ayristirmasindan da vaz geçin.biri olmadan diğerinin de olamayacağını kafanız almıyor mu? Hidayete eren dürüst bir kul olmak yerine şeytan lanenin esiri olarak nefsinize kul olmak dahamı hoş geliyor.

    Yanıtla (0) (0)
  • TC. / 23 Nisan 2013 Salı 12:25

    Çok eşlilik islam öncesi cahiliye dönemimden kalmadır. İsteyen bakabilir.

    Yanıtla (3) (1)
  • Emine Yücel / 24 Aralık 2022 21:19

    Yanıtla (0) (0)
  • Bülent elden / 04 Haziran 2017 Pazar 12:12

    Bence üremesin...

    Yanıtla (0) (0)
  • Emine Yücel / 24 Aralık 2022 21:18

    Yanıtla (0) (0)
  • ahmet cansever / 01 Kasım 2013 Cuma 18:11

    tek eşlilik varken niye erkeği mutlu etmek için başka bayan olacakki peki erkek derse iki erkek daha istiyorum yatakta sen ben ve iki erkek diyecek fikrin daha hala aynımı olacak

    Yanıtla (2) (2)
  • selma gunay / 04 Temmuz 2012 Çarşamba 18:10

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (2) (2)
  • fitnat hanım / 22 Şubat 2012 Çarşamba 23:26

    bir erkeğe bir kadın asla yetemeyecek olsaydı hz.adem için 4 farklı özellikle 4 kadın yaratılırdı diye düşünüyorum.ilk yaratılan insanların fıtrat üzerine olmaları beklenir bu yüzden tek eşlilik bana fıtri olanmış gibi geliyor.çok eşliliğin her insanın doğasına uymayan istisnai bir durum olduğu görüşündeyim

    Yanıtla (13) (4)
  • Merve / 13 Şubat 2012 Pazartesi 19:43

    nedense dinin cinselliğiyle ilgilenmek pek hoşunuza gitmiş işinize gelmiş.FOTOĞRAFINIZ NE KADAR İLGİNÇ . TELEFONLA VERDİĞİNİZ Bİ POZU CİDDİ Bİ YAZIYA KOYABİLİYORSANIZ .SİZ KİME NASIL DAVRANMASI GEREKECEĞİNİ ÖĞRETEMEYECEK KADAR CAHİLSİNİZ DEMEKTİR .bırakın fetvayı makâmındakiler versin . size ve sizi savunanlara gereksizsinz diyemem gereklisiniz ki biz 'siz' olmayanların hâllerine şükrü için lazımsınız vesselam . başörtünüz var ne güzel. türbanlı mısınız? yada kapalıyım demeyi mi tercih ediyorsunuz . tesettürü savunmalısınız bnce bu düşünceleri savunan bi bayanı siyah çarşafla görsem tutarlı derdim en azından,TUTARSIZSINIZ . kadınları şöyle böyle yapıyosunuz demiycem zirâ,sizin demeniz le kimsenin gururu ayaklar altına alınmaz. ''GEREKSİZ DEĞİL ÖNEMSİZSİNİZ '' MAKYAJLI HALİYLE ÖRTÜ TAKAN KADIN DİNİN HER DETAYINI GERÇEKTEN BİLDİĞİN AŞİKÂR !!!

    Yanıtla (6) (2)
  • mustafa kaya / 14 Ekim 2011 Cuma 15:57

    sibel hanım başını bağlamakla insanları çok evliliğe zorlamakla müslüman olunmaz. sen islam dinini bilmiyorsun bilsen bu şekilde konuşmaz ve yzmazsın. tam bir cehalet içinde zırvalıyorsun. evli bir kadın erkeğinin hanımı evinin hizmetçisi çocuğunun anası yuvasının bekcisidir. bunları maddelere ayırarak her birine bir kadın tahsis etmek senin harcın değil. senin anlattığın islam öncesi kadını köleleştiren zihniyettir. islamda esas olan tek evliliktir. konuyu oku da iyi öğren. erkek ise evin babası evlatlarının namus haysiyet ve onur timsali kadınının da güven kaynağı ve her şeyidir. bubu soyutlaştırarak her birine ayrı bir kadın rolü biçmek sizin gibi islamı bilmeyen olaya maddi vecinsel açıdan bakan zavallılar mı desem bilmiyorum onların işi. boşanmaların çoğu sizin gibi güne günü birlik bakıp gerçekleri ve bu gerçekler içinde sorumluluğu anlayamayan işi kolayından halletmek isteyenlerin baş vurduğu yoldur. Türk kadını dünyanın en cesur en vefalı en fedakar en şahsiyetli kadınıdır.

    Yanıtla (10) (11)
  • Tülay Hergünlü / 06 Ekim 2011 Perşembe 18:02

    Bu hanımı yeni keşfettim. Yazıları, kadınlarımızı kişiliksiz,silik, şahsiyetsiz varlıklar haline getirmek için militanca yazılmış yazılar... "Kocan sana bakıyorsa boşver gerisini, her gece mumunu nerede söndürdüğünden sana ne, sen aldığın paraya bak" anlamını içeren sözlerine kişilik sahibi hiç bir kadın önem vermez. Ama ne yazık ki bu kadınlar toplumu dönüştürmek için seçilmiş vazifeli kadınlar... Bir kadın her zaman kendi ayaklarının üzerinde durabilmelidir. Evli ya da bekâr farketmez. Kadın herşeyden önce bir varlıktır. Bir insandır...

    Yanıtla (12) (6)
  • esra d. / 29 Eylül 2011 Perşembe 22:37

    yüzde yüz haklı. türk kadını, sibel hanımdan korkuyor . çünkü gerçekleri dolaştırmadan ,kafa karıştırmadan , bence çokda açık söylüyor . neden anlamıyorsunuz yaaa, neden sindiremiyorsunuz ,aloooo körmüsünüz

    Yanıtla (10) (9)
  • dogan kizil / 15 Eylül 2011 Perşembe 00:01

    sibel hanima yuklenmemek gerekiyor bence suc onun esinde(eger varsa) tatmin edemiyor sibeli. aslinda biryandan sunu demeye getiriyor: kadinin da enaz 4 kocasi olabilmeli diyor haksizmiyim????

    Yanıtla (10) (7)
  • necla acar / 14 Eylül 2011 Çarşamba 14:57

    sibel hanım hiçdüşündümü acaba bir iki üç dört eş alan kişi bunlar resmi olunca başka eşlerde alırsa bu sayı bööööylece gidermi beş altı yedi sekiz dokuz on sonrada yazık mağdurolurlar diye tekrar yasalar değişsin diye uğraş dur iyisimi serbesbırakılsın beyleeer istediği kadar resmi eş alsın bu çağda hala kadınlara bir mal gibi bakan kişilerde bir bkadın olunca durup düşünmek lazım sibel üresin hanımmefendi lütfen dürüst olun bir kadın asla böyle düşünemez...

    Yanıtla (5) (5)
  • çetin çetin / 14 Eylül 2011 Çarşamba 14:03

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (1) (1)
  • fahri sevimli / 13 Eylül 2011 Salı 15:32

    laf kalabalığı yapıpta cehaletlerinin farkında olmayan tüm yorumculara söylüyorum. ileteyim 32 yaşında 10 numara bekarım yemediğim halt kalmadı ama vicdani, dini ve akıllı düşünürsek evet şüphesiz haklı. bunu hepimiz biliyoruz ama işimize gelmiyor, nefsimiz ve egomuz bunu kabul edemiyor.
    konfüçyus diyor ki;
    bildiğini bilenin arkasından gidiniz, bildiğini bilmeyeni uyarınız, bilmediğini bilene öğretiniz, bilmediğini bilmeyenden kaçınız..
    bende diyorum ki akıl oyunu yapmayın işinize bakın, sen tek seversin ben grup :) hadi sağlıcakla kalın.

    Yanıtla (4) (6)
  • Gulperi / 07 Eylül 2011 Çarşamba 20:32

    Kadin a cok eslilik soruluyor. tabi ki bunu gururuna ister yedirip kabul eder ister etmez, bu ona kalmis ama!! Peki erkekler. bir erkek karisi kusurlu diye uzerine bi es mi almali ki? bu kadin kabul dahi etse cani yanacaktir bence. Serefli ve onurlu bir erkek Allah'in emanetine sahip cikan bir erkek ne esine kiyabilir ne de onu oyle -sizin anlayisinizla yetersiz- birakabilir. Insanlar cabalamak ve her zaman daha iyi bir konuma gelebilmek icin azim tasirlar iclerinde. Ve bu azimi bilen bir erkek karisina yardim eder kusurlarini ya orter ya iyilestirir. Sonucta tek eslilik sizinde dediginiz gibi yuruyebilen bir seydir. Ama bazi kadinlar buna yetemez! Neden yetemesinler sizde kadinsiniz kadinin gerektiginde ne kadar guclu ne kadar akill,yurekli oldugunu tek basina cocuklarina bakan bi anneden anlayabilirsiniz elbet.

    Yanıtla (5) (0)
  • elif / 25 Ağustos 2011 Perşembe 05:13

    bir kadın bir erkekte arkadaşlık, cinsellik, babalık, evini geçindirme arar. dördünü aynı erkekte bulamazsa ne olacak :D

    Yanıtla (10) (0)
  • nihal / 24 Ağustos 2011 Çarşamba 14:25

    İnsanların duygu ve düşüncelerini etkileyen onların hormonlarıdır.Kadının hormonları çıldırmış cinsellik tavan yapmış o ne yapsın? Gelin birimiz kocamızı boşayıp ona verelim .İNSANLIĞA HİZMET OLARAK

    Yanıtla (4) (0)
  • odt / 16 Ağustos 2011 Salı 14:14

    artık bu kadının dönme olduğunu düşünmeye başlicam nedir bu erkekçilik ya

    Yanıtla (5) (0)
  • Gülnur Balkanlı. / 10 Ağustos 2011 Çarşamba 16:36

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (0) (0)
  • Selim Ertekin / 10 Ağustos 2011 Çarşamba 12:00

    Bence Sibel hanım Kral Çıplak diyen birisi. Herkesin adını koyamasada farkettigi bir gercegi cesurca ortaya koyuyor. Bu açıdan kendisini tebrik ediyorum. Yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum

    Yanıtla (1) (2)
  • BÜŞRA / 09 Ağustos 2011 Salı 00:16

    YA HANGİ ALEMDE YAŞIYORUZ?HANGİ YY YA DİNİ PEYGAMBER EFENDİMİZİ KATMA ÇARPILIRSIN!!O DÖNEMDE KADINLARIN NAMUSU TEHLİKEDE OLDUĞU İÇİN EVLENMİŞ.ŞİMDİ ÖYLEMİ YA HANGİ AKLI BAŞINDA KADIN İSTER ?YA DİNİ MEŞHUR OLMAYA KULLANMA HEM ŞİRK E GİRER !HANGİ DİN HANGİ MEZHEP KABUL EDER NAMUS BU NAMUS! HERKES ORTADA BULMADI NAMUSU YAZIKLAR OLSUN BÖYLE DÜŞÜNENLERE YAZIKLAR OLSUN!!!!

    Yanıtla (11) (2)
  • özlem sevilmiş / 09 Ağustos 2011 Salı 00:06

    maşşallah sibel hanım demiycem bi hanımlık göremedim sende dini kendi amaçların için kullanma bu deli saçmalarına kimse inanıp hak vermez anca seni kınar ve ayıplar ne demek çok konuşan kadın dayağı hak edebilir ya.sen dayak yememişsin evinde evcilikmi oynuyorsun yada görmedim duymadım bilmiyorum mantığındamı ilerliyorsun yazık sana.erkek 4 kez evlenebilirmiş hadi ya kuranda geçen cok evlilik peygamber efendilerimizin yaptıkları ewlilik cinsellik amaçlı değilmiş bunu anlaman çokmu zor korumak amaclı ewliliklermiş. dilerim eşiniz sizi döver üzerinize evlenir.ruhsatmış ne ruhsatı ya bayanları bu denli düşünüyosan evine al hepsini metresmi olur hayat kadınımı olur zevk manyaklarımı olur.kuranın neresinde yazıyor allahın bizi erkeklere emanet ettiği bu tarz uydurmaları bu nasıl mantıktır anlamıyorum ya.senin bu tarz acıklamalarına kimler hak verip onaylar söylim sana zihniyeti senin gibi olan erkekler. kabul etmeyip boşayabilirlermiş eee boşanan bayanlar ne olucak. şiddetli kınıyorum

    Yanıtla (11) (2)
  • ahmet selen / 08 Ağustos 2011 Pazartesi 23:59

    valla kadın işin realitesini söylüyor. Birilerini işine gelmiyo ondan sonra eleştirinin arkası kesilmiyor. Bu ülkede sokak ortasında vurulan kadınlar yok mu Bu ülkede aldatılan kadın ve erkekler yok mu evlilikler hızlı oranlarda boşanmayla sonuçlan mıyor mu O halde sibel hanıma kızmak yerine nerede yanlış yapıyoruz diye düşünmek lazım Bu ülkede boşanmak vatikan dan bile zor yıllarca sürebiliyor erkeği yolunacak kaz gibi gören bir düzen var yıllarca nafaka öde tazminat ver vesaire İşin realitesi bu millet kabul edelim kadınlar kendilerine verilen hakları olumsuz yönde kullanıyor Hükmü koyan Allah tır gerisi hikaye ama malesef isviçre medeni kanununa göre yaşamak ve evlenmek zorundayız kim sordu bana yada size bu yasalarla yaşamak istermisin diye olmuyor olmuyor olmayacak evlilikler hızla bitmeye devam edecek En sağlam kurumumuz aile de malesef yozlaşmadan payını alacak on yıl sonra kimse nikah filan kıymayacak bu gidişle hala görmüyormusunuz

    Yanıtla (6) (8)
  • vildan / 08 Ağustos 2011 Pazartesi 21:26

    İnsanın yaratılışının nedeni tabi olduğu sınavda başarılı olabilmektir.Eğer evlilik hayatı ahiret hayatını olumsuz etkileyecekse bu durumda kişilere evlilik değil bekarlık önerilir.sürekli Kadın ve erkek nüfusunun denk olmaması bahane ediliyor her insanın evli olması gibi bir şart mı var?Bu gün Türkiyede kocası vefat etmiş binlerce kadın var hepside çocuklarının başlarında duruyor onları büyütüp gerçekleştiriyor torunlarıyla torbalarıyla uğraşıyor ve hepside normal bir hayatı yaşıyorlar belki de çoğu evli olan birçok kadından daha mutlu yaşıyorlar. Bir kadının hayatını devam ettirebilmesi için illaki bir adamla evli olması mı gerek? Kadın erkeğe çok daha az ihtiyaç duyuyor.Eğer kadının mağdur olmaması ise neden onları okutup iş sahibi meslek sahibi yaparsınız. Bu durum yasallaştığı takdirde bu defa ikinci eşi kabul etmediği için dayak yiyen ya da öldürülenler olmayacak mı?

    Yanıtla (6) (1)
  • vildan / 08 Ağustos 2011 Pazartesi 20:18

    Bu kadın çıktığı programda siz kocanızın ikinci bir eş almasına izin verirmisiniz sorusuna önceki kadın gibi dayak yiyeceğime ikinci üçüncü eş olup mutlu olurum diyor eğer bu kişi daha önce gördüklerimiz gibi siyasi bir oyuncu değilse bu durumda mutlu olabilmesi için ciddi bir ruh hastası olaması gerekir ki hayvanlar aleminde bile sadece domuzlar eşlerini kıskanmazlar ve bu nedenden dolayı da lanetlenmişlerdir.

    Yanıtla (5) (0)
  • alimmm / 07 Ağustos 2011 Pazar 19:20

    ya böyle bi sacmalık var mı ya.kendi düşündüklerini normal, herkes tarafından düşünülmesi gereken şeyler gibi aktaramazsın sen.insan sevdiğiyle evlendikten sonra onda bahsettiğin 4 şeyi de bulur fazlasını da.dinimizide böyle sacma sapan düşüncelerine alet etme.Peki Peygamber Efendimiz dinimizin rehberi olarak eşlerini senin bahsettiğn bu 4 ihtiyaç için mi yapmıştır istersen bi düşün. dinimizce çokeşlilik neden vardır bunları bir arastır.

    Yanıtla (0) (0)
  • muştu çiçek / 06 Ağustos 2011 Cumartesi 21:50

    geçenlerde bir programa çıktı bu hanfendi(!) ünlü oldu amacına ulaştı... böyleleriyle aynı memlekette yaşadığım için utanıyorum...

    Yanıtla (3) (0)
  • Toplum tabusu / 05 Ağustos 2011 Cuma 00:55

    Çok eşliliğin Faydaları ve gerekçeleri:Madde1:Çok eşlilik kadına şiddeti durdurur.Çünkü çok eşli bir erkeğin eşi tek olmadığını ve erkeği parmağında oynatamıyacağını bildiği için saçma davranışlardan erkeğe itaatsizlikten geri durur.Buda onu şiddetten kurtarır.Ters davranışta bulunursada erkek ondan uzaklaşır.Fakat tek olsa erkek onu yola getirmek için heryolu dener.Aslında erkek zavalldır.Çünkü kadına karşı elinde bir kozu yoktur.Aksine zaafı vardır.Kadınınsa erkeğe zaafı yoktur.Bu sebeple ona mecbur hissetmez ve erkeğe kan kusturur.Madde2:Çok eşlilik zinayı durdurur.Kadın naziktir.Hastalanır.Fakat erkeklik hastalık beklemek istemez.Kadın hamile kalır erkeklik beklemek istemez.Bu durumlarda erkek arayıştadır ve bir ortamını bulursa gayri meşru ilişkilere bulaşır.Buda erkeğin ailesini yıkmaya götürür.Günahları cabasıdır.Madde3:Toplumdaki hüsranı giderir.Dünyadaki kadın nüfusu erkeklerin dört katıdır herkes biriyle evlenince geri kalanlar ne oluyor bilin bakalım.Erkek düşmanı.Feminist

    Yanıtla (2) (12)
  • zıkkımın köküü / 05 Ağustos 2011 Cuma 00:43

    Tamam çok haklısın dedik, akıllı düşünüyosun ya hani, aynı mantkla düşün o zaman kadınında erkekden beklediği 4 şey vardır. arkadaşlık, cinsellik, iyi baba olması, Evine bakması, o halde kadınlarla erkeklerin birbiri üzerindeki istekleri beklentileri aynı, Tamam sen haklısın ya erkek bu 4 işlevide görecek, yetersiz olduğu yerde kuma gelsin onlarada! Hangi kafadasın kadın sen? Evlilikten bahsediyosunn, bide yaşam koçuymuşş kimse dört dörtlük olamaz bunu bilmiyomusun? Ne o 250 gram tuz der gibi bir hayat paylaşıyosun o insanlaa, bir yola giriyosun, şuyumu göremiyosun ben kuma getircem olduu! Eşş oluyosunn bir birinee eşş! ikii kişiden oluşur bi eşş 3. cü denklik olur. Nerde kaldı senin kadınlık şerefin, Sen dine sarılarak konuşuyosun bide bunlarıı, Allah kabul eder mi?bi kulu rahat etsin zevkinizevk etsin diye diğer kulunun ağlamasını.O zamanlar savaş varmış kadınlar açıktaymış vs.,bide milleti şirk koşuyosun, nasıl müslümlük felan dinini eleştiriyosn,
    Aklı oln görüyo sen yeni piyonsun.

    Yanıtla (10) (1)
  • zıbıntrot / 04 Ağustos 2011 Perşembe 15:14

    *Editörün Notu : Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (0) (0)
  • saadet alparslan / 04 Ağustos 2011 Perşembe 01:46

    şimdi dinledim bu hanımı utanç duydum çoook sinirlendim sırtlarını erkeklere dayayıp yaşamaya alışanlar çok mutlu olur. ama ben her kadının onurlu olduğunu.onursuzların.dünyada çoooook hesp vereceklerine inanıyorum .kadınların aklının çelip arlı insanı arsız yapar.arlı erkeğide utanç duy

    Yanıtla (0) (0)
  • saadet alparslan / 04 Ağustos 2011 Perşembe 01:46

    şimdi dinledim bu hanımı utanç duydum çoook sinirlendim sırtlarını erkeklere dayayıp yaşamaya alışanlar çok mutlu olur. ama ben her kadının onurlu olduğunu.onursuzların.dünyada çoooook hesp vereceklerine inanıyorum .kadınların aklının çelip arlı insanı arsız yapar.arlı erkeğide utanç duy

    Yanıtla (3) (2)
  • okul / 27 Temmuz 2011 Çarşamba 19:10

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (0) (0)
  • sinan sayın / 28 Haziran 2011 Salı 15:22

    eleştiriler materyalist ruhlu övgüler insani olmuş gibi yazılarınıza

    Yanıtla (1) (2)
  • oz kartal / 15 Haziran 2011 Çarşamba 02:33

    Editörün Notu Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (2) (1)
  • bukadarda saçmalanmaz / 14 Haziran 2011 Salı 18:18

    bir bayanın bunları söylemesi için delirmiş olması lazım. bu makaleye sadece gülüyorum.

    Yanıtla (9) (4)
  • muştu çiçek / 10 Haziran 2011 Cuma 21:46

    bu tipten insanları kınamak için parmaklarımızı yormamıza bile yazık.

    Yanıtla (11) (2)
  • ertan sorgu / 09 Haziran 2011 Perşembe 11:09

    Erkekler bir kadında ne arar? İşte bu sorunun yine bir erkek tarafından verilen cevabı:

    Bir erkek bir kadında;

    1.Arkadaşlık

    2.Cinsellik

    3.Annelik

    4.Ev kadınlığı (Hizmet davranışları)
    VALLA BENDE HEPSİ VAR DA 2. YOK.. SÜBEL HANIM 2. EŞİM OLUR MUSUNUZ??
    cevabınızı bekliyorum:)

    Yanıtla (8) (1)
  • Yasin Bozdağ / 09 Haziran 2011 Perşembe 09:34

    sibel hanım yazısında müslüman kadınlara hitap ediyor.
    erkeklere veya hayata sekuler bakan kadınlara değil. bazıları "ters açıdan bakalım olaya,
    kadın 4 şart olarak erkekten ne bekler" gibisinden bır takım sözler zırvalamış.
    inançlı müslüman hanımlara hitaben yazılmış bir yazı. onun için abuk-sabuk yorumlar yapmanıun bir manası yok.
    ayrıca sibel hanım ve tespitlerinde sonderce isabetli.

    Yanıtla (8) (8)
  • Ahmet ergan / 07 Haziran 2011 Salı 01:42

    bu çağda,2011 yılında,elalem uzaya yürürken erkeğe fazladan kadın al demek,bir de bunu dinimizle bağdaştırmak en hafif ifadesiyle aymazlıktır.

    Yanıtla (9) (4)
  • misafir / 06 Haziran 2011 Pazartesi 17:55

    Hani düşünce fikir özgürlüğü yok diye avaz avaz bağıran çırpınan insanlar varya işte onlar ona buna sataşarak hakaret ederek fikirlerini dile getiriyorlar.Sonrada düşünce özgürlüğü safsatalarıyla avazı geldiği gibi bağırıyorlar....Eminim burda hakaret edenlerde fikir özgürlüğü yok diye avaz avaz bağıran zihniyetle aynı fikirdelerdir.

    Düşünce özgürlüğü isteyen insanlar önce karşıdakinin fikrine saygılı olmayı öğrenin,sonra fikir özgürlüğünden bahsedin. Kadın düşüncesini güzel bir uslupla anlatmış beğenirsin veya beğenmezsin , beğenmediğin zaman hakaret etmeni gerektirmez. Misliyle o hakaretler sana gelir.

    Yanıtla (4) (3)
  • zeliha koşal / 03 Haziran 2011 Cuma 17:46

    sayın medeni haklarımızı savunan arkadaşım,bu haklarımızı bize verenin efendimiz olduğunu hatırlatmak isterim,o gelinceye kadar kadar kadına kadın gözüyle bakmayan bir zihniyet vardı,kızlar diri olarak gömülecek kadar aşağılanıyordu,Osmanlı tarihini okumanızı rica ediyorum,askeri deha büyük ve akıllı komutanımız M.Kemal Atatürk ü bu tip şeylere konu etmeniz bence uygun değil,ona ve onunla beraber olanlara bu memleketin her ferdi minnetkardır...Konumuz kadının haklarının korunması adına doğru olanı bulmaktır ve onunla beraber yaşamayı sağlamaktır.Medeni kanun kadının hakkını sadece ona memuriyet vererek,seçme hakkıyla,seçilme hakkıyla sağlanacağını düşünmek bence işin en kolay yanıdır.

    Yanıtla (1) (3)
  • AYŞENUR AYDENİZ / 03 Haziran 2011 Cuma 17:38

    kısacası şunu söylemek istedim size,her insan farklı bir buudda yaratılmışlar ama bu Yaratıcımız Allah ın yaptığı hata değil (hâşa)çünkü imtihanımız gereği olması gerekenlerden sadece...Evlilik sadece cinsellikten geçen bir mesele değilki,evlilik son derece nazik son derece kalitekli seviyeli bir tablo,ama farz kılınmamış,neden acaba?Rabbimizin bizi fazlasıyla çok bildiğinden değil mi sizce?Elbette öyle eğer farz olsaydı herkes evlenmek zorunda kalırdı ve yapamayanlar günahkar olurlardı.Evlenemeyecek durumda olanlarımız da var değil mi?Evlenmeyeneler de var,ama ne kadarımız...Evliliğin içinde cinsellik namehrem ve özel bir durum,kimsyi ilgilendirmeyen bir mesele,sadece iki kişi arasında,şöyle düşünün okuyun bakın cennete ne var?erkeğe de kadın da oraya uygun sıfatta varlıklar,ama sakın bunu insani bu günkü duygularımızla düşünmeyin,orada ne yok ibadet yok,oruç yok,namaz yok,bugün sahip olduğumuz kıskanma duygumuz yok...

    Yanıtla (1) (0)
  • AYŞENUR AYDENİZ / 03 Haziran 2011 Cuma 17:29

    sevgili kardeşimiz bu tür ifadeler çok şık değil değil mi?Ne demek kadınlara mı sadece kul sayıyor demek...Daha akıllıca olamamız gerekmez mi sizce?Konuyu ne olursunuz daha itinalı bir vaziyette daha ılımlı daha geniş perspektifle bakalım,bakmaya çalışalım,bu mevzu derin ve içerikli bir şey,sosyolojiyi,psikolojiyi,antropolojiyi,vd daha bir çok önemli konuyu içerisine alıp tartışılması gereken konu.İnsanın en yüksek duyguları olan ene,şehvet,onur,kibir vs özellikleri vardır.Bunları insan doğarken almıştır,kimin de azdır kiminde diğerine göre fazladır.Ne ben sizde az olanı küçümserim ne siz bendeki fazla olanı alayca bakarsınız,inanırsınız iman etmişssinizdir ama bir türlü cebinizden çıkacak olan paraya zekat Allah ın emridir diye bakmassınız.Verme konusunda çalış boş durma demeyi daha kolay söyleriz.Başka bir açıdan bakınca...sağlıklısınız ama oruca gelince başınız ağrır,mideniz bulanır,bahane üstüne bahane...ben bunları yazarken sizi kastetmedim bunu da belirtmek isterim.

    Yanıtla (1) (0)
  • gökhan gökmen / 03 Haziran 2011 Cuma 17:15

    şunu söylemek istiyorum,bu şeylerin önüne geçmek için mevcut yasalar yetmiyor,yada işimize gelmiyor,sibel hanım diyor ki eğer erkek olaya dinen veya manen bir yol bulmak adına imam/dini/şerri nikahı öyle kolayca kullanmasın kullanamasın bunu kadın da kullanmasın korksun,yani olayın yasal boyutu olursa kadın kendisini sokakta bulmaz,erkekte ya nikahladım haramdan kurtuldum ama olmadı bende boşadım gitti demesin,diyemesin o hale gelmesin ki kadın mağdur olmasın,zaten dikkat edersek bu tip olaylarda kadınlarımız mağdur oluyorlar,bizim toplumumuzda iki şey var modern olanlar adına yakışmıyor olsa da kadına dost metres,diğerinde de ikinci karısı imam nikahlı olanı diyorlar,erkeğin elinin karası yıkayınca akıp gidiyor kadın ise yüz karası denilip yerden yere vuruluyor,yazık değil mi günah değil mi?Ülkemizde sadece okumamış olanlar değil hemen tüm kesim bu sıkıntı da,kadınımız gazetede dergide tv de manşet olmaya mı layık ama öyle yapılıyor,üzülüyorum hem de ÇOK

    Yanıtla (0) (0)
  • gökhan gökmen / 03 Haziran 2011 Cuma 17:15

    şunu söylemek istiyorum,bu şeylerin önüne geçmek için mevcut yasalar yetmiyor,yada işimize gelmiyor,sibel hanım diyor ki eğer erkek olaya dinen veya manen bir yol bulmak adına imam/dini/şerri nikahı öyle kolayca kullanmasın kullanamasın bunu kadın da kullanmasın korksun,yani olayın yasal boyutu olursa kadın kendisini sokakta bulmaz,erkekte ya nikahladım haramdan kurtuldum ama olmadı bende boşadım gitti demesin,diyemesin o hale gelmesin ki kadın mağdur olmasın,zaten dikkat edersek bu tip olaylarda kadınlarımız mağdur oluyorlar,bizim toplumumuzda iki şey var modern olanlar adına yakışmıyor olsa da kadına dost metres,diğerinde de ikinci karısı imam nikahlı olanı diyorlar,erkeğin elinin karası yıkayınca akıp gidiyor kadın ise yüz karası denilip yerden yere vuruluyor,yazık değil mi günah değil mi?Ülkemizde sadece okumamış olanlar değil hemen tüm kesim bu sıkıntı da,kadınımız gazetede dergide tv de manşet olmaya mı layık ama öyle yapılıyor,üzülüyorum hem de ÇOK

    Yanıtla (2) (0)
  • gökhan gökmen / 03 Haziran 2011 Cuma 16:55

    başkada bir şeyle değil hani.Kimisine göre hergün regaibtir kadirdir vs.herkes insan herkesi yaratan ise sadece ALLAH,işte bu farktan dolayı Allah erkeğin fıtratını bilmesinden,kadının fıtratını bilmesinden dolayı şartlara göre olaylara göre erkeğe 4 eşi helal etmiştir,4 eş alın dememiştir.Olayın boyutunu bu pencereden bakarsak gördüklerimizi daha iyi anlamaya çalışabiliriz.Mesele batı doğu değildir.Ama bu gün modernlik denilen bir çok ülkede gayri meşruluk alıp başını gitmiştir,diyeceksiniz ki erkek 4hanım alırsa bu düzelir mi?Hayır düzelir veya düzelmez denilmesi uygun olmaz bence.Hırsıza ne yapılır ceza verilir değil mi?Ama bizde ödül gibi ceza var,adam evi soyuyor soğana çeviriyor yakalanıyor açtım abi ne yapayım diyor 1,5 ay yatıp çıkıyor işine geri dönüyor,sizde adamı çarşıda dolanırken görüyorsunuz.İçinizden geçenleri yazmaya çalışın isterseniz.Adam genç bir kızla otele gidiyor kimse ona bir tek soru bile sormuyor,niye o kızı kim koruyor,kim koruyacak,elin adamı mı***

    Yanıtla (1) (0)
  • gökhan gökmen / 03 Haziran 2011 Cuma 16:43

    sayın Ferkan bey yada hanım,öncelikle siz olaya bakış açısını kendinize göre değerlendirdiğinizden dolayı haklısınız,arap toplumu yada başka toplum vs.değil konumuz,konuyu vakıf olmak için yaratılan insanı biraz anlamak hatta daha da ilerisi çözmek lazım,bütün bunlar imandan inanmaktan geçecektir.elbette herşeyde olduğu gibi vasati olmak tek bir evlilik yapmak en doğru olanıdır.zaten bu hayırlıdır diye altı çizilmiştir,ama bazen öyle olmayabiliyor işte,o olmayan şeyin önemini bakmak lazım,onu anlamak o konuya göre davranmak lazım,sibel hanım olayın altını bildiğini biliyor fakat toplumun bunu anlayıp anlayamadığını tam olarak bilmeyebilir.Erkek ile kadın farklı fıtratlı iki canlı organizma,örneğin dün regaib gecesiydi;Kimisi çok heyecan duydu kimisi hiç duymadı aldırmadı bile üstelik müslüman olmasına rağmen,ilginç değil mi?ben diyebilir miyim heyecan duyanlar mümin diğerleri değil diye?Hayır diyemem.Ama eğer onlar böyle bir şey yok derlerse ben sadece var olduğunu anlatamakla mükellef

    Yanıtla (1) (0)
  • ozanal@hotmail.com / 01 Haziran 2011 Çarşamba 14:31

    merhaba,
    sayın sibel üresin'e bir kaç sorum olacak.

    1-Kendileri de kişi olarak ve kadın olarak eşinin 3 ayrı kişi ile daha evli olmasını ister mi?

    2-Bu beyan ettikleri ile genç kızlara nasıl kötü örnek olduğunun farkında mı?

    3-Hayatını kolay yollar ile kazanan kadınlara ve evli erkeklerden faydalanan kadınları nasıl ön ayak olduğunun farkında mı?

    4-Verdiği seminer ve eğitimlerde bu düşünceleri mi aşılamaya çalışıyor kadınlara?

    5- Kızlarınızı yasal kuma olarak mı yetiştirin diyor?

    Biz kızlarımızı okutalım ve gelecekte eğitimli ve bilinçli anneler yetiştirelim ki yeni nesiller ülkemizi daha iyi yerler getirsin derken sayın sibel üresin hangi mantığa dayanarak toplum önünde böyle bir açıklama aba?yapabiliyor acaba?

    lakin buradaki amacı pek anlayabilmiş değil insanlar. Çıkıp bunun da açıklamasını yapabilirse çok memnun olacağız!!!!!

    Yanıtla (1) (0)
  • asıl müslüman / 01 Haziran 2011 Çarşamba 13:44

    Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

    Yanıtla (0) (2)